Niewiele doświadczeń, związanych z marką, pozostaje z tobą tak długo, jak w przypadku twojej pierwszej pary martensów. Moment ten jest często pierwszym, ważnym wyrazem osobistego stylu i tożsamości. First and Forever to nowa kampania Dr Martens, która rozpoczęła się w sezonie jesień/zima 2011 i potrwa do kolejnego sezonu - jesień/zima 2012. Współpraca trzech talentów: Gavina Watsona (fotograf), Agyness Deyn (modelka) i Asha Stymesta (model) zaowocowała niezwykłą kampanią.
Przez ostatnie 25 lat Gavin Watson portretował brytyjską młodzież i subkultury. Jego zdjęcia są surowe, pełne buntu i bardzo brytyjskie. W swoim oryginalnym warsztacie doskonale wpisuje się w klimat marki Dr. Martens. Natomiast Deyn i Stymest są nie tylko ucieleśnieniem ducha buntu DM, ale są również symbolem nowoczesnej brytyjskości.
Kampania oparta jest na połączeniu zdjęć i filmów z udziałem Deyn i Stymest, przedstawiających spontaniczną podróż przez "pierwsze" chwile i doświadczenia, z towarzyszącymi im pierwszymi butami Dr. Martens. Akcja kampanii toczy się w Wielkiej Brytanii, ukazując jej charakterystyczny klimat.
Kampania, powołana do życia w przestrzeni cyfrowej - głównie w mediach społecznościowych, będzie pozwalała klientowi DM dzielić się "pierwszymi" chwilami, wspomnieniami i nowymi doświadczeniami z marką. First and Forever będzie oferowało konsumentowi platformę do wyrażenia siebie i swojej indywidualności. Będzie także w naturalny sposób kontynuacją pięciu dekad stylu życia według marki Dr. Martens.
Poniżej, film promocyjny kampanii First and Forever:
Źródło: materiały prasowe