Styl

La Mania w Harrodsie

Tuesday, 31.07.2012 13:00 |  Autor: Gabriela Sacha | 
Styl
Marka Joanny Przetakiewicz ma szansę podbić międzynarodowy rynek
Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 5.0 z 5. 2 ocen.

La Mania jest pierwszą polską marką, której udało się zdobyć własne miejsce wśród luksusowych domów mody w londyńskim Harrodsie. Jest to nie lada sukces biorąc pod uwagę fakt, że La Mania na rynku jest zaledwie od dwóch lat.

Już od 21 lipca klienci mogą podziwiać, jak i kupować kreacje z ostatniej kolekcji, na jesień/zimę 2012/13. Joanna Przetakiewicz, właścicielka i dyrektor kreatywna marki, zaznacza że to dopiero początek i już planuje wypromowanie marki w Mediolanie, gdzie zamierza pokazać linię w ekskluzywnym domu handlowym Excelsior.

'Harrods to najważniejszy, ikoniczny dom mody na świecie, skupiający same znakomite marki - podkreśliła Joanna Przetakiewicz w ekskluzywnym wywiadzie udzielonym „Harrods Magazine”. - Dom, który współtworzy trendy mody, nadaje ton na wszystkich rynkach. Jest to dla nas - młodej marki, wspaniała platforma do rozpoczęcia międzynarodowej pracy. Sama obecność w nim jest symbolem zdania egzaminu wysokiej jakości oraz oczekiwań estetycznych wyrobionego i bardzo wymagającego odbiorcy. To, że znaleźliśmy się tutaj już w drugim roku swojej historii, jest wielką satysfakcją. Przeważnie dzieje się to po wielu latach istnienia marki.'

Nam nie pozostaje nic innego, jak tylko życzyć marce dalszych sukcesów.


Zdjęcia: materiały prasowe

Wasze opinie 

Komentarze

Jeszcze nikt nie komentował‚ tego tekstu.