Styl

Nowa marka na polskim rynku odzieżowym

Wednesday, 24.10.2012 09:00 |  Autor: MP | 
Projektanci |  Styl
SINSAY to nowe "dziecko" polskiej firmy LPP S.A., zrzeszającej już sześć marek odzieżowych. Otwarcie pierwszego sklepu jest planowane na początek marca przyszłego roku. Jakie będzie nowe SINSAY i komu dedykowane?
Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 5.0 z 5. 1 ocen.

Mottem marki SINSAY jest hasło: I'm good but not an angel. Docelowymi klientkami mają być młode dziewczęta, w przedziale wiekowym 15-24 lata. Jak informują twórcy marki, nasze projekty powstają z myślą o dziewczynach, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu. Znakiem rozpoznawczym SINSAY będą t-shirty z odważnymi nadrukami i wzorami oraz niebanalne akcesoria.

Czy te założenia sprawdzą się w rzeczywistości, będzie można ocenić dopiero 1 marca przyszłego roku, kiedy zostanie otwarty pierwszy sklep SINSAY, a premierowa kolekcja marki na sezon wiosna/lato 2013 będzie mocno osadzona w najnowszych trendach.

Wasze opinie 

Komentarze

Jeszcze nikt nie komentował‚ tego tekstu.